Is er ook een soort homo wallen in amsterdam? (niet dat ik een bezoeker daarvan wil worden:$)

Ik keek een paar jaar geleden naar zo'n interview van de hoofdrolspeler van de film Bruno en daar stond hij bij een soort wallen, maar dan met alleen maar mannen achter de ramen.

Ik kom best vaak in Amsterdam en dan gaan we ook altijd langs de wallen voor de lol, maar nog nooit heb ik een man achter het raam gezien. Dus weet iemand of dat er is en zo ja, waar dan? Is het ook wel net als de wallen even gezellig en dichtbij het centrum?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.1K

Het beste antwoord

Het is ooit geprobeerd op de Wallen: mannen achter het raam. Maar dan voor vrouwelijke klanten.
Er zijn wel jongensbordelen, maar betalen voor sex is voor de meeste homomannen niet nodig. Er zijn in Amsterdam verschillende barren met darkrooms (o.a. in de Warmoesstraat) waar mannen elkaar -gratis- kunnen "ontmoeten".